czwartek, 29 sierpnia 2024
Od 13 lipca 2024 roku, szkoły w Polsce wydają legitymacje szkolne wyłącznie w formie plastikowej karty, znanej jako e-legitymacja.
Papierowe legitymacje wydane przed tym terminem zachowują ważność do zakończenia nauki przez ucznia w danej szkole.
Jeżeli dziecko nie miało wydanej legitymacji należy dodać zdjęcie w e-dzienniku oraz
do 15-go dnia każdego miesiąca zgłosić punkcie ksero (76 746 50 29) potrzebę wyrobienia legitymacji.
Zgłoszenia dokonane po 15 dniu każdego miesiąca będą realizowane w kolejnym miesiącu.
Czas oczekiwania na legitymację wynosi około 3 tygodni.
W przypadku zgubienia/ zniszczenia wcześniej wydanej papierowej legitymacji wydawane są duplikaty.
Warunkiem otrzymania duplikatu legitymacji szkolnej jest uiszczenie opłaty 9,00 zł
Wpłatę należy dokonać na konto:
Szkoła Podstawowa nr 2
im. Kornela Makuszyńskiego
ul. Dąbrowskiego
59-100 Polkowice
PKO BANK POLSKI S.A. I ODDZIAŁ POLKOWICE
76 1020 3017 0000 2402 0166 6734
Z dopiskiem:
„opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej ........................................................................................................................................”
W załączeniu instrukcja umieszczenia zdjęcia w edzienniku.
red. nsi.andrzej